پنج روش طلایی برای بهتر دیده شدن محتوا

فهرست مطالب
بهتر دیده شدن محتوا با پایا

مهم ترین نکات برای بهتر دیده شدن محتوا

هر فردی که دارای کسب و کاری است و برای کسب و کار خود وب سایت یا صفحه هایی در شبکه های اجتماعی طراحی کرده است میخواهد که مطالب و محتواهایی که تولید میکند مورد بازدید قرار بگیرند .

مسلماً برای تولید آن محتواها وقت صرف شده است تا دارای بار علمی و خوبی باشند و دیده نشدن آنها یعنی اتلاف وقت و حتی اتلاف هزینه! برای دیدن شدن مطالب خود راه هایی وجود دارد که با استفاده از آنها میتوان بازدید سایت و یا پیج خود را بالا ببریم و محتواهای خود را به نمایش بیشتری بگذاریم این امر از دغدغه های بازاریابان محتوا است و برای رفع این مشکل به دنبال راه حل هستند. ما در این مقاله قصد داریم روش هایی را معرفی کنیم تا به دیده شدن محتوا شما کمک کند .

 

بیشتر دیده شدن محتوا

 

برای این که بدانید چطور می توانید دیده شدن محتوا را افزایش دهید ,درادامه همراه پایا مارکتینگ باشید.

راه های دیده شدن محتوا

  • محتوا را در سایتتان پست کنید تولید محتوا یونیک داشته باشید در صورت تمایل می توانید از خدمات تولید محتوا ، آژانس دیجیتال مارکتینگ پایا استفاده کنید.

  • تولید محتوا

اولین قدمی که باید برداشته شود این است که محتوایی که آماده کرده اید در سایت و یا پیجی که در شبکه های اجتماعی دارید به اشتراک بگذارید و اطمینان حاصل کنید که مطلبی که تهیه کرده اید دارای متن ، عکس و تیتر جذاب باشد و توانایی این را داشته باشد که تعداد زیادی کلیک جذب کند. تولید محتوای یونیک می تواند برگ برنده شما باشد .

در این زمینه این نکته هم در نظر بگیرید که حتما بازدید کنندگان سایت و یا پیج خود را تشویق کنید که مطلب شمارا برای دوستانشان به اشتراک بگذارند تا در دیده شدن محتوا  خود موفق تر باشید.

  • ارسال با ایمیل

سعی کنید یک پایگاه داده با تعداد بالا تهیه کنید و محتوای خود را برای همه آنها و یا گروه مرتبط ارسال کنید برای مثال از افرادی که قبلا از سایت شما خرید داشته اند نیز غافل نشوید و محتواهای جدید خود را برای آنها ارسال کنید همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که باید در این روش از ابزارهایی برای تحلیل و آنالیز آمار ایمیل خود استفاده کنید تا متوجه شوید که محتوایی که تهیه کرده اید کار آمد بوده است یا خیر و چقدر از آن استقبال شده است.

بهتر دیده شدن محتوا

  • اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

خیلی از افراد تایم زیادی را در روز در شبکه های اجتماعی مانند لینکدین، فیس بوک و توئیتر و اینستاگرام می گذرانند پس نباید از اهمیت این شبکه ها غافل شوید و سعی کنید تمامی مطالب خود را در این شبکه ها به اشتراک بگذارید و همچنین در این روش هم باید از ابزار هایی مانند Hootsuite، Buffer، Hubspot و … استفاده کنید تا برای برنامه ریزی پست های خود و آنالیز آنها و مخاطبانتان به شما کمک کند.

  • تبلیغات در شبکه های اجتماعی

یکی از روش های دیده شدن محتوا استفاده از شبکه های اجتماعی است .رقابت در جلب توجه مشتری بسیار زیاد شده است و روش سنتی مانند بیلبورد و تراکت نمیتوانند کمک زیادی کنند شما میتوانید برای پیشی گرفتن از رقیبان خود ، از رسانه های اجتماعی استفاده کنید که تبلیغات انجام میدهند و قابل اعتماد افراد به خصوص گروه مورد نظر و مرتبط با کسب و کار شما هستند استفاده کنید.

شبکه های اجتماعی ماننده لینکدین، فیس بوک و توئیتر به شما کمک می کنند تا آگهی‌هایی بر اساس علایق، رفتار، موقعیت، مهارت‌های مخاطب خود طراحی کنید. در حالی که این تبلیغات ممکن است برای ترویج محتوا موثر نباشند، اما با تست کردن آن می‌توانید اثربخشی آن را بسنجید و بهترین قسمت های محتوای خود را برای آنها ارسال کنید و مطمئن شوید که اهداف مشخصی تعیین کرده‌اید و قادر به سنجش بازدهی آن هستید.

 

بهتر دیده شدن محتوای حرفه ای

 

  • کمک گرفتن از وبلاگ ها

یکی دیگر از روش های دیده شدن محتوا این است که از رسانه ها و وبلاگ های معتبر و پر بازدید بخواهید که تبلیغات شمارا بپذیرند ویا مطالب شمارا در قالب مقالات مطبوعاتی انتشار دهند.

از دیگر روش های تبلیغات میتوان به پلتفرم‌های بازاریابی محتوا مانند کانگورو اشاره کرد این پلتفرم ها از الگوریتم ریاضی پیروی میکنند و محتوای شما را در مرتبط‌ترین وبسایت‌ها به مخاطبانی که بیشترین احتمال علاقه به محتوای شما را دارند، پیشنهاد می‌دهند. اینگونه پلتفرم ها از مدل CPC استفاده می‌کند و روش نسبتا مفیدی است.

تمامی این روش ها  برای دیده شدن محتوا بسیار مفید هستند برای اینکه محتوای خود را بیشتر مورد بازدید قرار دهید اما این نکته را فراموش نکنید که این 5 روش به تنهایی نمی توانند برای هدف شما کار آمد باشند و قبل از آنها باید در تهیه کردن یک مطلب جذاب نیز تلاش کافی را داشته باشید که ما در سایت پایا مارکتینگ تمامی روش های مورد نیاز شمارا تهیه کرده ایم

پس از اینکه این مراحل را طی کردید استفاده از ابزار های آنالیزگر را نباید فراموش کنید و با استفاده از آنها نقاط ضعف و نقاط قوت خود را تشخیص دهید و بهتر عمل کنید.

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر از مشاوره سئو ما استفاده کنید.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x