سایت دانلودی چیست ؟

در گذشته بسیاری از هنرمندان و اساتید برای انتشار محتوای تولیدی شان اقدام به رایت سی دی و یا دی وی دی می کردند و به صورت فیزیکی این محصولات را به فروش می رساندند که مشکلات خاصی را به همراه داشت از جمله هماهنگ کردن اداره پست ، بسته بندی و ارسال محصول و …. که امروزه با پیشرفت و گسترش تکنولوژی شما می توانید فایل هایی با حجم های بالا در سایت ها دانلود و مشاهده کنید و بدون اندکی معطلی و اتلاف وقت فایل مورد نظر خود را دانلود و مشاهده کنید . در ادامه به معرفی طراحی سایت دانلودی می پردازیم .

در واقع به تمامی سایت هایی که صرفا بر پایه فایل می باشند و محصول فیزیکی ارائه نمی دهند را سایت دانلودی می گوییم . سایت هایی مثل دانلود فیلم ، موزیک ، نرم افزار های کاربردی ، بازی های موبایل و کامپیوتر از جمله این سایت ها می باشند .

سایت دانلودی برای بهبود سرعت وب سایت باید از هاست قدرتمندی استفاده کند ، اکثر سایت های دانلودی ترافیک بالایی دارند به همین دلیل اگر از اول هاست قدرتمندی تهیه نکنید به مشکل خواهید خورد .

معمولا برای بارگذاری فایل ها در سایت های دانلودی از یک هاست جداگانه استفاده می کنند تا هنگام دانلود کاربران، سرعت وب سایت کاهش پیدا نکند .

طراحی یک سایت دانلودی بسیار با اهمیت می باشد چون کاربران فقط و فقط با طراحی سایت شما ارتباط خواهند گرفت و در نهایت اگر طراحی سایت شما کاربر پسند باشد اقدام به دانلود از سایت شما می کنند .

با داشتن یک سایت دانلودی پر طرفدار و پر بازدید شما از روش های مختلفی می توانید برای کسب درآمد از وب سایتتان استفاده کنید .

جدای از اینکه می توانید با تبلیغات در وب سایت خود کسب درآمد کنید ، پلتفرم های بسیاری نیز وجود دارند که از دانلود هر فایل به شما مبلغی را پرداخت می کنند .


در سایت های دانلودی شما می توانید این امکان را برای وب سایت خود فراهم کنید که فایل های آموزشی یا فایل های کمیاب که در سطح اینترنت وجود دارند را به فروش برسانید به این صورت که فایل ها رمزگذاری می شوند و فقط برای کاربرانی که پرداخت را انجام داده اند قابل دانلود می باشد .

همچنین شما می توانید با همکاری در فروش سریال های ایرانی که به صورت پخش در شبکه خانگی منتشر می شوند نیز کسب درآمد داشته باشید .

قیمت طراحی سایت دانلودی

قیمت طراحی سایت دانلودی به عوامل بسیاری بستگی دارد که از این عوامل می توان به نوع وب سایت دانلود حجم مطالب ارسالی در روز  و … اشاره کرد ، که با توجه به این موارد قیمت طراحی سایت دانلودی متفاوت می باشد .

قیمت طراحی سایت با توجه به نوع وب سایت که در بالا به آن اشاره شد متفاوت می باشد برای اطلاع از قیمت حدودی طراحی سایت می توانید نوع وب سایت مورد نظر خود را به تیم طراحی پایامارکتینگ اطلاع دهید تا همکاران ما قیمت حدودی را به شما اطلاع دهند .

برای ارتباط با پشتیبانی پایامارکتینگ می توانید فرم زیر را پر کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار کنند .

1- سرعت لود صفحات

یک وب سایت دانلودی باید از سرعت لود بالایی برخوردار باشد اکثر سایت های دانلود به دلیل حجم بالای تصاویر موجود در سایت سرعت لود پایین دارند که باعث از دست رفتن بازدید کنندگان خود می شوند ، این مورد باید با تکنیک های سئو رفع شود تا سرعت لود صفحات سایت به حد قابل قبول کاهش یابد .

2- سرعت دانلود فایل ها

اگر از هاست شخصی خود برای بارگذاری فایل ها استفاده می کنید حتما در انتخاب هاست دانلودی خود حساسیت به خرج دهید و یک هاست قوی تهیه کنید ، بهتر است هاست دانلودی شما جدا از هاست وب سایت شما باشد تا در سرعت لود و دانلود مشکلی پیش نیاید.

3- جستجوی مطالب

سایت دانلودی شما باید به گونه ای طراحی شود که سیستم جستجوی مطالب آن با دقت بالایی مطالب را پیدا و به کاربر نمایش دهد تا کاربر به راحتی بتواند مطلب مورد نظر خودش را دانلود کند .

4- امنیت وب سایت

اگر وب سایت شما فایلی را برای فروش منتشر کرده است امنیت وب سایت بیش از پیش دارای اهمیت می باشد به گونه ای که اگر در سایت باگ وجود داشته باشد به راحتی فایل شما به رایگان دانلود می شود و در دسترس عموم مردم قرار می گیرد .

یک سایت دانلودی باید از سرعت لود و دانلود بالایی برخوردار باشد بطوری که کاربر با ورود به وب سایت شما تصمیم به خروج و استفاده از سایت دیگر نگیرد و در سریع ترین زمان ممکن تمامی تصاویر وب سایت لود شود ، همچنین هاستینگ دانلود سایت شما نیز باید بسیار پر سرعت باشد تا کاربر در سریع ترین زمان ممکن فایل خود را دریافت کند .

سرعت لود سایت در وب سایت های دانلودی بسیار حائز اهمیت می باشد چون تمامی سایت های دانلود تصاویر بسیاری در وب سایت خود استفاده می کنند به همین دلیل استفاده از روش های افزایش سرعت وب سایت بسیار برای سایت های دانلودی مهم و ضروری می باشد .

پشتیبانی شبانه روزی

تیم پایامارکتینگ بصورت 24 ساعته در 7 روز هفته و حتی روز های تعطیل پاسخگوی مشکلات مشتریان خود می باشد و در سریع ترین زمان ممکن به این مشکلات رسیدگی می کند .

طراحی بر اساس اصول سئو

تیم طراحی پایامارکتینگ به صورت مداوم با متخصصان سئو سایت در ارتباط هستند و صفر تا صد طراحی سایت شما بر اساس اصول فنی سئو انجام می شود تا بیشترین بازده را در بین رقیبان داشته باشید .

آموزش کار با سایت

در نهایت بعد از تکمیل طراحی سایت تمامی نکات مدیریت و بروزرسانی محتوای سایت به شما آموزش داده می شود تا بتوانید به راحتی خودتان سایت را مدیریت کنید . این آموزش ها به صورت ویدیویی انجام خواهد گرفت تا به راحتی تمامی مطالب را متوجه شوید و هروقت فراموش کردید دوباره ویدیو را مشاهده کنید 😊

طراحی سایت بر اساس اصول روانشناسی

تمامی طراحی های انجام شده توسط تیم پایامارکتینگ با توجه به سلیقه و نوع شخصیت کاربران هر وب سایت می باشد و تمامی مشتریان شما به طور کامل آنالیز می شوند و طراحی با توجه به زمینه کاری شما انجام خواهد شد .

مشاور طراحی سایت دانلودی

اگر به فکر راه اندازی یک وب سایت دانلودی افتاده اید قبل از شروع این کار حتما با یک تیم متخصص در این زمینه مشورت کنید تا از سختی ها و مشکلات احتمالی که در این مسیر ممکن است با آن روبرو شوید مطلع شوید و چشم بسته این کار را شروع نکنید .

برای مشاوره گرفتن در زمینه طراحی سایت دانلودی می توانید روی ما حساب باز کنید تیم پایامارکتینگ 24 ساعت پاسخگو مشتریان خود می باشد ، برای ارتباط با مشاورین ما می توانید فرم زیر را پر کنید تا همکاران ما با شما تماس برقرار کنند .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x