سئو سایت در اصفهان

سئو سایت در اصفهان یکی از خدمات تیم پایامارکتینگ برای هم وطنان عزیز در اصفهان می باشد و شما میتوانید برای سئو و بهینه سازی سایت خود با ما تماس بگیرید.

آموزش سئو در اصفهان

آموزش سئو در اصفهان به صورت تصویری با شرکت پایامارکتینگ ، اگر دنبال یادگیری سئو هستید بهترین تیم را انتخاب کرده اید ما صفر تا صد سئو را به شما آموزش میدهیم شما میتوانید در طول آموزش ، سایت خود را با کمک ما در گوگل بالا بیاورید و رتبه بدست آورید و همچنین باهم رقبا را تحلیل کنیم و تیریک هایی می گوییم که حاصل تجربه چندین ساله ماست!

افزایش ترافیک سایت

تیم پایامارکتینگ با فعالیت حرفه ای در وبسایت شما باعث بهبود عملکرد و همچنین کسب رتبه های بالا در صفحات گوگل میشود که همین امر موجب بالا رفتن تعداد بازدید کنندگان صفحات و در نهایت افزایش فروش شما میگردد.

افزایش فروش با پایا مارکتینگ

بهترین راه حل برای افزایش فروش سئو می باشد.اما برای اینکه بتوانید به کمک سئو فروش خود را افزایش دهید باید دانش کافی در این زمینه را داشته باشید.برای انتخاب یک استراتژی درست و اصولی که منجر به افزایش فروش شود میتوانید روی کمک ما حساب کنید.

بهترین رتبه ها با پایامارکتینگ

تیم پایا مارکتینگ با بهترین روش و اصولی ترین روش وبسایت شما را سئو میکند همین امر باعث ماندن وبسایت شما در مدت زمان طولانی در رتبه های برتر گوگل میشود.

سئو سایت در اصفهان ، هزینه سئو در اصفهان

شما هموطنان عزیز در اصفهان میتوانید سئو سایت خود را به ما بسپارید ، نگران هزینه سئو  نباشید ما مبلغ را به صورت ماهیانه برای شما تقسیم میکنیم تا برای شما سخت نباشد و هرماه شاهد رشد پروژه خود هستید.

 سئو یک محصول نیست که قیمت مشخص داشته باشد بلکه با انجام فرایند هایی روی سایت شما با کمک یک سئو کار وبسایت شما برای موتور های جستجو بهینه و دارای رتبه میشود.

هر حوضه کاری سختی خودش را دارد و باید رقبا را آنالیز کرد و طبق کارکرد آنها بررسی و قیمتی بیان کرد مثلا در حوضه سایت های خدماتی ممکن است رقیبانمان زیاد سخت نباشند ولی در حوزه های فروشگاهی رقیب های زیادی داریم.

س

خدمات سئو سایت در اصفهان پایامارکتیگ

خدمات سئو سایت در اصفهان برای اصفهانی های عزیز ،بهترین رنک ها در گوگل را با کمک تیم پایامارکتینگ در اختیار داشته باشید ، ما کاملا هدفمند و طبق الگوریتم های گوگل استراتژی برایتان می چینیم و مسیری مطمئن برای رشد سایت شما در نظر می گیریم.

مراحل سئو و بهینه سازی 

  1. تدوین استراتژی
  2. آنالیز رقبا
  3. تولید محتوا تخصصی 
  4. سئو ON PAGE
  5. سئو OFF PAGE
  6. سئو تکنیکال
  7. گزارش کامل از پروژه
  8. تضمین بهترین رتبه

تحقیق کلمات کلیدی

ما با پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب فروش شما را زیاد میکنیم ما سعی میکنیم کلماتی را هدف قرار بدهیم که باعث بالا رفتن فروش شما شود.

آنالیز رقبا

ما در کلمه کلیدی هدف تمامی وبسایت ها را آنالیز و بررسی میکنیم تا بتوانیم شما را در بهترین رتبه در صفحات گوگل بیاریم.

بهینه سازی سرعت سایت

از مهمترین کارهای سئو بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو میباشد. سایتی قدرتمند تر که مشکلات فنی کمتر و سرعت بهتری داشته باشد.

تولید محتوا

ما با کمک همکاران محتوا نویس خود تمامی مقالات وبسایت شما را به صورت هدفمند و ارزشمند مینویسیم بطوری که کاربرپسند و نیاز کاربر را برطرف کند.

سئو off page

انجام کارهای بیرون از سایت مثل بک لینک از سایت های رایگان و پولی. رپورتاژ اگهی در وبسایت های برتر گوگل طبق استراتژی ما.

سئو on page

سئوی on page یعنی لینکسازی هدفمند در صفحات داخلی وبسایت طبق استراتژیک پایا مارکتینگ.

فرایند خدمات سئو سایت در اصفهان

1 : تکمیل فرم ثبت پروژه

برای اینکه با کسب و کار شما بیشتر آشنا شویم و بهترین راه را برای شما را انتخاب کنیم  اطلاعات پروژه خود رابه صورت دقیق در فرم زیر را پر کنید.

2 :ارسال مسیر سایت شما توسط ما

بعد از تحلیل و آنالیز رقبای شما ما مسیری مطمئن که برای شما در سئو در نظر داریم را برایتان ارسال میکنیم.

3 : عقد قرارداد و اجرا پروژه

بعد از تاییده شما در مرحله 2 میتوانید برای رشد کسب و کار خود ، برای عقد قرار داد با ما تماس داشته باشید.

سفارش سئو سایت در اصفهان

سفارش سئو سایت در اصفهان ، می توانید برای سفارش سئو سایت خود فرم زیر را پر کرده همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس میگیرند.

سئو سایت اصفهان

اگر کسب و کاری فعال و پویا در اصفهان دارید و میخواهید در بستر گوگل هم فروش داشته باشید میتوانید روی خدمات تیم ما حساب باز کنید تا شما را در مسیری هدفمند همراهی و کمک کند.

مشاوره سئو سایت در اصفهان

اگر قصد سئو وبسایت خود را دارید یا مشکلی در سئو دارید میتوانید از مشاوره تلفنی یا حضوری ما استفاده نمایید این خدمات شامل آنالیز و تحلیل وبسایت شما هم میشود. خدمات سئو ما تنها شامل اصفهان نمی شود سئو در مشهد ، سئو در تبریز و.. هم ما خدمات رسانی می کنیم.

هزینه خدمات سئو در اصفهان چقدر است؟

هزینه خدمات سئو در اصفهان هیچ فرقی با سایر شهرها ندارد کلا هزینه سئو یک سایت بستگی به توانایی و دانش یک سئو کار دارد مثلا یک سئوکار ممکن است کلمه (خرید گوشی) را با 10 میلیون تومان صفحه اول بیاورد ولی یکی دیگر با 5میلیون تومان!

سئو اصفهان ، سئو در اصفهان

سئو اصهفان ، سئو در اصفهان با بهترین تیریک و ترفند ما سایت شما را جزو بهترین سایت ها می کنیم در مرحله نخست روی برندینگ شما زیاد کار میکنیم تا شما را مردم بشناسند.

انواع سئو

  1. سئو کلاه سفید
  2. سئو کلاه خاکستری
  3. سئو کلاه سیاه

سئو وبسایت در اصفهان

شما هموطنان عزیز ساکن شهر اصفهان ، می توانید برای سئو سایت خود از جمله سایت های فروش سفال ، ظرف و کوزه و قالی اصفهان و مواد خوراکی مثل گز و سوهان عسلی و جوز قندی اصفهان و… میناکاری و مس اصفهان و قلم زنی و پارچه های بسیار زیبا و گرانبها و طلا و جواهر و …. تمامی این محصولات و .. را میتوانید از طریق سایت به فروش برسانید یا میتوانید از خدمات مدیریت پیج اینستاگرام ما استفاده کنید و فروش آنلاین در بستر فضای مجازی داشته باشید.

بهینه سازی سایت اصفهان

ما با ابزار و آنلیزهای قوی سایت شما را بهینه و سرعت لود آن را بالا میبریم ، اگر سایتتان بهینه نشد میتوانید کلیه مبلغ را پس بگیرید.

سئو یا (SEO) چیست؟

سئو یعنی بهینه سازی یک سایت برای موتور های جستجو مثل گوگل و یاهو ، بینگ موتورهای جستجو سعی دارند هنگام سرچ بهترین مقاله در اختیار کاربر قرار گیرد و کاربر به جواب خود برسد و دیگر نیاز به سرچ دوباره نشود! سئو یا SEO مخفیف کلمه (SEARCH ENGINE OPTIMIZATION ) می باشد.

اهمیت سئو چیست؟

امروزه موتورهای جستجو مثل گوگل یاهو بینگ اهمیت زیادی در جامعه دارند یجور نیاز جامعه شده است!

حالا بنظرتون چرا این موضوع مهم میباشد؟ اگر ما در کلمات کلیدی مثل خرید گوشی و خرید لپ تاپ در این موتورهای جستجو جزو وبسایت های برتر باشیم کاربران زیادی جذب وبسایت ما میشوند همین امر باعث اعتماد ما بین کاربران میشود و با استراتژی فروش ما میتوانید درآمدی میلیونی در گوگل داشته باشید.

سئو وب سایت دراصفهان

ارزش سئو خیلی بالاست چون ما اگر هزینه تبلیغات بخواهیم بدهیم قطعا بودجه ما محدود است و مدت زمان تبلیغ ما محدود میشود. اگر در سئو سرمایه گذاری کنید با یک بار هزینه, فروشی فوق العاده بدست می آورید. ولی باید بدانید طبق قرار داد مدت زمان  انجام پروژه مشخص است و بعدها که رتبه خوب بدست اوردید و اتمام پروژه شد میتوانید قرارداد جدیدی نوشت و مبلغی ماهیانه پرداخت کنید تا رتبه بدست اورده بعد از مدتی به علت رقابت رقبا از بین نرود.

قیمت سئو اصفهان

قیمت سئو اصفهان ، سئو انواع سایت در اصفهان با هزینه به صرفه و بازدهی بالا. تمامی قراردادهای ما شش ماهه تا یکساله می باشد ما در طی این مدت با فعالیت های زیاد و کاربردی سعی در اوردن تمامی صفحات شما در لینک یک میپردازیم. سئو قیمت مشخصی ندارد و باید طبق سختی کلمه و آنالیز رقبا بررسی کرد چقدر هزینه دارد آن کلمه.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x