خدمات طراحی چاپی به صورت خلاقانه، راهی عالی برای نشان دادن مزایای محصول یا خدمات شما به مشتریان است. یک نمایش بصری که روی آن فکر شده است باعث واکنش عاطفی در مخاطب شما می شود و در ناخودآگاه مخاطب ثبت شده و به نفع برند شما خواهد بود. خدمات طراحی چاپی، همانطور که از نام آن پیداست، هنر ایجاد ویژگی های طراحی با در نظر گرفتن چاپ و پرینت است. خدمات طراحی چاپی، یک مجموعه مهارت منحصر به فرد و مهم است که نباید نادیده گرفته شود.

خدمات طراحی چاپی زیرمجموعه ای از خدمات طراحی گرافیکی است که به طور خاص بر ایجاد و طراحی آثاری که به صورت فیزیکی چاپ می شوند تمرکز دارد. هدف از خدمات طراحی چاپی انتقال پیامی خاص به مصرف کنندگان و افرادی است که با یک شرکت و محصولات آن در ارتباط هستند. مواد چاپی با طراحی خوب، شناخت برند شرکت شما را افزایش داده و به آن شهرت حرفه ای می بخشد. خدمات طراحی چاپی انواع مختلفی دارد که در ادامه به آنها میپردازیم.

طراحی کارت ویزیت در خدمات طراحی چاپی

برای داشتن خیره کننده ترین و منحصر به فرد ترین کارت های ویزیت  که برای اتصال کسب و کار شما به صورت آفلاین و آنلاین به کار میرود، نیاز به خدمات طراحی دیجیتال پیدا میکنید. قطعا شما انتظار ندارید که مردم هنگام ملاقات با شما در یک کنفرانس، ایمیل شما را روی تلفن هوشمند خود یادداشت کنند یا تکه کاغذی پیدا کنند تا اطلاعات شما را یادداشت کنند؟ قطعا نه. کارت ویزیت منحصر به فرد یک کارت برنده است. استفاده از کارت های ویزیت راهی مناسب برای تبادل مخاطبین، ایجاد تأثیر، نشان دادن وضعیت شما و ایجاد قرار دادهای جدید هستند.

تراکت ها،  آگهی‌هایی هستند که در کنار سایر اطلاع رسانی های تبلیغاتی، پیام برند شما را تقویت می‌کنند. به سختی می‌توان به بازاریابی و تبلیغات بدون آگهی‌ها فکر کرد. در طراحی تراکت باید در نظر داشت که اطلاعات مربوط به شرکت و خدمات آن باید قانع کننده و شفاف باشد و علاوه بر آن، ظاهر کلی طرح تراکت باید برجسته و جذاب باشد تا سرنوشت آن به سطل زباله ختم نشود. مدت زمان بسیار کوتاهی فرصت دارید که مخاطب  تصمیم بگیرد تراکت شما را نگه دارد یا آنرا دور بیاندازد. بنابراین با استفاده از خدمات طراحی چاپی حرفه ایی، از این فرصت ها بهره ی کافی را ببرید.

طراحی بروشور سفارشی ، یک امر حرفه ای برای معرفی کسب و کار شما، بازاریابی محصولات و خدمات و افزایش فروش یکی دیگر از خدمات طراحی دیجیتال ما است. بروشورها آموزنده تر و پر بار تر از کارت های ویزیت هستند و برای تبلیغ محصول، خدمات و پیشنهادات شما، ایجاد آگاهی از رویدادها و ارتقای برند شما استفاده می شوند.

مخصوصاً بروشورها می توانند یک تکنیک بازاریابی ورودی بسیار مقرون به صرفه باشند. اگرچه ممکن است تاثیر گذاری بروشور ها کمی زمان بر باشد ولی در زمان مناسب متوجه تاثیر گذاری آن خواهید شد. 

ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا یک طراحی بروشور جذاب از هر نوع و طرحی مطابق با نیازهای بازاریابی و کسب‌وکار خود ایجاد کنید تا بتوانید تأثیری ماندگار بر مشتریان آینده خود بگذارید و فروش را افزایش دهید.

چرا یک شرکت بزرگ به خدمات طراحی چاپی عالی نیاز دارد؟

هر شرکتی خدماتی را به مشتریان خود ارائه می دهد. چه کسب‌وکار شما خرده‌فروشی باشد، چه حقوقی یا ساخت‌وساز باشد، باید راهی برای انتقال آنچه دارید به مخاطبان هدف خود ارائه دهید. خدمات طراحی چاپی ما ، یک راه مطمئن برای انجام این کار به شما ارائه می دهد.

هنگامی که شما مطالب چاپی برای ارائه به مشتریان خود دارید، به آنها چیز ملموسی می دهید که زمانی که نیاز به ارجاع به چیزی در مورد کسب و کار شما دارند می توانند به آن بازگردند. آیا به یک بروشور یا یک مجموعه کامل از محصولات طراحی چاپی نیاز دارید؟ شما جای درستی آمده اید!به کمک خدمات طراحی چاپی و استفاده از خدمات آنلاین ما شما ابزار های لازم  برای توسعه هویت سازمانی شما در اختیار خواهید داشت.

 خدمات طراحی چاپی و بازاریابی فیزیکی، یک راه عالی برای انتشار اطلاعات در مورد شرکت شما است. با همراهی تیم ما می‌توانید با کارت‌پستال‌های سفارشی، طرح‌های جلد کتاب، طرح‌های برچسب، بروشورهای شرکتی، بروشورها و اشکال مختلف دیگر مواد چاپی که به شما در رساندن پیامتان کمک می‌کنند، شروع کنید. چه در حال تبلیغ پیشنهادی برای مشتریان جدید باشید یا صرفاً به یک بروشور برای قرار دادن در دفتر خود نیاز داشته باشید، می‌توانید با طراحی‌های شخصی‌شده با کیفیت بالا، تأثیر بسیار خوبی بگذارید.

طراحی چاپی را به عنوان تصویر عمومی کسب و کار خود در نظر بگیرید. هر بخش از بازاریابی یا طراحی که ارائه می کنید بر هویت شرکت شما تأثیر می گذارد. اگر طراحی نامناسبی داشته باشید، تأثیر منفی روی شما خواهد گذاشت. به همین دلیل بسیار مهم است که مواد بازاریابی چاپی خود را به شیوه ای حرفه ای تولید کنید. هنگامی که از تیم طراحی آژانس دیجیتال مارکتینگ پایا برای طراحی چاپ خود استفاده می کنید، ما به تمرکز و تقویت هویت شرکتی شما کمک می کنیم تا بتوانید بهترین چهره خود را در طراحی خود به عموم ارائه دهید.

   در عصر دیجیتال امروزی، اهمیت ادبیات چاپی در ترکیب رسانه ای نباید نادیده گرفته شود. اما به این معنی است که باید نوع چاپ صحیح را انتخاب کنید تا     نیازهای شما را از نظر کیفیت، سرعت و بودجه برآورده کند.

چاپ دیجیتال در همه اشکال و اندازه ها وجود دارد و به کار گیری فرآیندهای چاپ نیاز به تجربه و دانش زیادی دارد. ما به عنوان تیم تولید شما کار خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که مواد چاپی شما با استانداردهای برند شما مطابقت دارد. چه به دنبال یک بروشور با کیفیت بالا، بسته بندی نوآورانه، محل فروش، لوازم التحریر یا تابلوهای تبلیغاتی باشید، تیم ما با شما همکاری خواهد کرد تا نیازهای شما را درک کرده و در طول فرآیند طراحی، نوع چاپ را تعیین کنید.

بنابراین همین امروز به بررسی طرح مناسب کسب و کار خود بپردازید و به کمک یک تیم حرفه ایی، از بروشورها و پوسترها گرفته تا کارت‌های ویزیت و موارد دیگر، را قبل از رسیدن به چاپ مشاهده کنید در نهایت، قطعه چاپی نهایی شما فوق‌العاده به نظر می‌رسد و کاملاً برای کسب و کار یا رویداد شما مناسب است. برای شروع، فقط محصول چاپی و بسته طراحی خود را انتخاب کنید. برای مشاوره با تیم طراحی ما تماس بگیرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x