تولید محتوا متنی سایت 

تولید محتوا متنی سایت ، یکی از مهم ترین بخش ها در پروسه برند سازی می باشد.

آیا برای رشد کسب و کار و وبسایت خود فقط به سئو کار و طراح سایت نیاز داریم ؟

قطعا جواب این سوال خیر است .

زیرا طراحی سایت و سئو کردن آن بدون داشتن تیم محتوا نویسی یا شخصی متخصص به حوزه تولید محتوا کاری بی فایده است .

فرض کنید شما سایت بسیار شکیل و زیبایی را دارید مشاهده می کنید ولی محتوای آن برایتان جذاب نیست ، بدون هیچ معطلی از آن سایت خارج شده و به سایتی می روید که محتوایش برای شما جذاب باشد.

 

تولید محتوا

گروه تولید محتوا 

گروه تولید محتوا مجموعه افرادی هستند که در مورد موضوع خاصی که کارفرما به آن ها تحویل داده است با ریختن برنامه و استراتژی درست برای تولید محتوای متنی و ویدیویی و تصویری باهم همکاری می کنند .

این افراد در حوزه سئو نیز فعالیت دارند و تمامی محتوای تولید شده متناسب با متود های روز سئو طراحی و تولید می شوند و به دست مشتریان می رسد به گونه ای که شما برای استفاده از محتوا فقط کافیست آن هارا بر روی سایت خود کپی کنید.

اگر فکر می کنید فرایند تولید محتوای متنی بسیار ساده می باشد و فقط لازم است تا مطالب را از جای مختلف کپی کرده و در وبسایت خود بارگذری کنید کافیست مدتی این کار را انجام دهید تا متوجه اشتباه بزرگ خود بشوید ، اشتباهی که باعث از دست رفتن وبسایت شما خواهد شد.

تمامی محتوایی که در سطح وب گذاشته می شود توسط گوگل آنالیز شده و گوگل کاملا متوجه محتوای کپی خواهد شد و به این وبسایت ها توجهی نخواهد کرد.

 

دفتر تولید محتوا

معمولا افراد در تیم های تولید محتوا از سئو کار ها ، از تیم بازار یابی و فروش ، از تیم طراحی سایت مشورت می گیرند تا بتوانند بهترین محتوا را متناسب با نیاز کاربر فراهم آورند.

شرکت هایی که در حوزه تولید محتوا فعالت می کنند تنها در زمینه تولید محتوای متنی فعالیت ندارند بلکه تمام حوزه های تولید محتوای ویدیویی ، طراحی لوگو ، تولید تصاویر یونیک و منحصر به فرد برند شما و … فعالیت دارند و اگر شما برای معرفی محصول و برند خود مشکل دارید قطعا می توانید با تیم پایامارکتینگ مشورت کنید و تولید محتوای برند خود را به ما بسپارید.

 

دفتر تولید محتوا

فروش تولید محتوا

برای تولید محتوای متنی شما باید به تمامی علائم نگارشی مثل ویرگول ، نقطه ویرگول ؛ دو نقطه : کوتینشن ” و … آشنایی کامل داشته باشید .

علاوه بر آشنایی شما با علائم نگارشی شما باید نحوه استفاده درست این علائم در متن رو هم یاد داشته باشید زیرا ربات های گوگل تمامی این علائم را ارزیابی کرده و متنی را مناسب تر و کاربرپسند تر در نظر میگیرد که به صورت صحیح و درست از این کلمات استفاده کرده باشد.

به همین دلیل است که افرادی که تصمیم میگیرند تا فرایند تولید محتوای وبسایتشان را خودشان انجام دهند اغلب با مشکلات متعددی رو برو می شوند و در نهایت این کار را به متخصص تولید محتوا می سپارند تا بهترین نتیجه را بگیرند.

افرادی که در زمینه تولید محتوای متنی فعالیت می کنند کاملا با اصول سئو و همچنین تطابق آن با زبان فارسی آشنایی دارند.

شما اگر بخواهید اصول سئو را برای متون فارسی به صورت کامل رعایت کنید به احتمال زیاد متن شما از دید کاربر خواندنی نخواهد بود زیرا شما متن را برای یک ربات نوشته اید ، اما اگر توانایی این را داشته باشید که هم متن زیبا و کاربر پستد هم متناسب با اصول سئو طراحی کنید این متن بهترین رتبه را در گوگل خواهد گرفت زیرا هم کاربرپسند است هم ربات پسند ؛ کار تیم محتوا دقیقا همین تولید محتوای متنی است که هم کاربر پسند باشد هم از دید گوگل قابل قبول باشد

 

استخدام تولید محتوای متنی

تیم پایامارکتینگ از افراد علاقه مند به حوزه تولید محتوا و تولید محتولی متنی که با اصول سئو آشنایی دارند دعوت به همکاری به صورت دورکاری میکند.
اگر شما رزومه کاری در این زمینه داشته باشید بدون نیاز به گذراندن دوره کارآموزی در پایا مارکتینگ استخدام می شوید و می توانید در خانه شروع به کسب درامد کنید.
سایت تولید محتوا

سایت تولید محتوا

آژانس دیجیتال مارکتینگ پایا تمامی خدمات در زمینه تولید محتوا سئو و طراحی سایت را به شما ارائه می دهد .

همچنین اگر تمایلی به همکاری با پایا مارکتینگ ندارید می توانید از تجربیات تیم های پشتیبانی در زمینه های سئو تولید محتوا و طراحی سایت استفاده کنید و از این افراد راهنمایی بگیرید تا بتوانید فرایند برند سازی خود را اصولی تر پیش ببرید 

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x